Soluzioni tecnologiche di integrazione di sistema intelligente (IBMS).

U vostru cumpagnu EMS per i prughjetti JDM, OEM è ODM.

Nta l'ultimi anni, cù u sviluppu di a custruzzione di città intelligente in Cina, u cuncettu di integrazione di u sistema di visualizazione 3D hè statu introduttu gradualmente à e persone.Sò una certa saviezza di a custruzzione di a piattaforma di visualizazione di big data di a cità per rializà l'integrazione di u sistema di u sistema di operazione core di a cità è per presentà i dati chjave, cusì include cumandante d'emergenza, gestione urbana, sicurità publica, prutezzione ambientale, infrastruttura è altri campi di decisione di gestione. sustegnu, è prumove livellu urbanu cumpleta gestione.

A tecnulugia BIM hè cumminata cù u sistema IBMS, a tecnulugia di l'Internet di e cose è a tecnulugia di l'informatica in nuvola sò aduprate per creà una nova piattaforma di operazione è mantenimentu, operazione 3D è piattaforma di integrazione di sistema di mantenimentu.A gestione scientifica di u spaziu di l'edifiziu, l'equipaggiu è l'assi, a prevenzione di eventuali disastri, cusì chì l'operazione di l'edifiziu è u travagliu di mantenimentu à una nova altezza di l'edifiziu intelligente.Pò esse largamente utilizatu in a custruzzione à grande scala, u transitu ferroviariu, l'operazione è u mantenimentu di a rete multi-custruzzione è altre industrii.

U sistema d'integrazione intelligente (IBMS) hè in tecnulugia, gestione di qualità, gestione di a custruzzione hà un altu requisitu nantu à u prugettu, avemu apposta per u prugettu, hà stabilitu sta specificazione di cuncepimentu di u sistema, per participà à u persunale di u prughjettu à a custruzione di una gestione intelligente di l'edifiziu. funzione di sistema, disignu è esigenze di capiscitura, è di determinà u standard di u disignu di u sistema.U nostru disignu secondu a natura di un edifiziu cumplessu, l'usu di tecnulugia avanzata è matura nantu à u sottusistema di corrente debule di tuttu u bastimentu, Includendu u sistema di gestione di l'equipaggiu di custruzzione (BAS), u sistema d'alarme automaticu d'incendiu (FAS), u sistema di sicurezza publica ( alarme, sistema di surviglianza, sistema di guardia d'ingressu, sistema di gestione di parcheghju) sistema di applicazione di carte intelligenti (sistema di guardia di entrata, sistema di gestione di parcheghju), guida d'infurmazioni è sistema di liberazione, integrazione di u sistema di gestione di l'archivi di l'equipaggiu è l'ingegneria, Per formà un sistema unificatu, interrelatatu, coordinatu è coordinatu. sistema di gestione cumpleta ligatu in esecuzione nantu à a stessa piattaforma, per ottene un altu gradu di spartera di l'infurmazioni.

12

Attualmente, l'applicazione di tutta a tecnulugia BIM hè cuncentrata in a prima fase di cuncepimentu è di custruzzione, cusì chì BIM hè lasciatu inattivu dopu chì l'edifiziu hè finitu è ​​consegnatu.L'operazione è u mantenimentu BIM 3D hè a tendenza di u futuru è un prublema chì deve esse risoltu avà.Cù u prugressu di a scienza è a tecnulugia, l'informatizazione è l'intelligenza di a Cina anu sviluppatu ancu, chì furnisce una bona basa d'informatizazione per l'operazione è u mantenimentu BIM.

IBMS include principalmente sistema di cuntrollu automaticu (BAS), sistema di cuntrollu di u focu, sistema di surviglianza video (CCTV), sistema di parcheghju, sistema di cuntrollu di accessu è altri sottosistemi.Scopre à u modu di funziunamentu di u subsistema in IBMS, u mudellu BIM di cumpletu di l'edifiziu pò esse più esploratu per a so applicazione in operazione è mantenimentu.

Valore di BIM cumminatu cù Internet di e Cose per l'operazione è u mantenimentu

Visualizazione di l'assi
Oghje, ci sò un gran numaru di beni di l'equipaggiu in l'edificazioni è parechji tipi di elli.L'efficienza di gestione hè bassa è a praticabilità hè povera in a gestione tradiziunale basata in tabulazione.A visualizazione di a gestione di l'assi adopta a tecnulugia innovativa interattiva 3D per incorpore infurmazioni impurtanti di l'assi in a piattaforma di visualizazione, chì facilita a visualizazione è a ricerca di u statu di l'equipaggiu.Migliurà u cuntrollu di l'infurmazioni di l'assi è l'efficienza operativa.

Visualizazione di monitoraghju

A visualizazione di u monitoraghju 3D di l'edificiu permette à l'utilizatori di integrà diversi sistemi di monitoraghju prufessiunali spargugliati in l'edificiu, cum'è monitoraghju di loop in muvimentu, monitoraghju di sicurità, monitoraghju video, monitoraghju di rete, monitoraghju di cunsumu energeticu, monitoraghju intelligente di u focu, etc., per integrà una varietà di dati di monitoraghju. , stabilisce una finestra di surviglianza unificata, è cambia u fenomenu di isolamentu di dati.Reverse i forme di rapportu è l'inundazione di dati causata da a mancanza di dimensione di l'infurmazione bidimensionale, realizà a maximizazione di u valore di u sistema di surviglianza è i dati di monitoraghju furnisce in modu efficace u livellu di gestione di u monitoraghju.

Visualizazione di l'ambiente

A nostra investigazione di u campu di a custruzzione di l'ambiente di u parcu, per alcuni mezi tecnichi per ottene l'infurmazioni relative à u parcu, cum'è l'ambiente, l'edificazioni, l'equipaggiu, per mezu di a tecnulugia 3 d, l'implementazione di l'ambiente generale di u parcu, visualizazione, visualizazione è ogni tipu di stanza d'equipaggiu. custruendu a navigazione visuale, mostra chjaru è cumpletu tuttu u parcu.

Inoltre, u sistema pò utilizà a funzione di patrulla tridimensionale.A patrulla tridimensionale hè ancu chjamata patrulla tridimensionale, cumprese una panoramica tridimensionale, una patrulla automatica è una pattuglia manuale.

In u modu di panoramica 3D, l'utilizatori ponu osservà u statu di tuttu u parcu à una certa altezza è aghjustà a perspettiva generale.Pattuglia automatica.U sistema pò inspeccionà u statutu di u funziunamentu di tuttu u parcu intelligente à turnu secondu e linee specificate, è eseguisce in un ciculu, sbarazzandu di a situazione tradiziunale sgradevule di cliccà manualmente in turnu.

Pattuglia manuale è supportu di pattuglia manuale è volu dui modi à pedi, modu di marchja, u persunale operatore chì opera caratteri virtuali in a scena si move, A regulazione di l'angle, u modu di volu pò esse ottenuta da una simplice operazione di u mouse, cum'è cliccà, arrastate è goccia, zoom, compie u cuntrollu di l'altitudine, spustà, cum'è u funziunamentu, evitendu u modu di marchja hè a pussibilità di l'equipaggiu o di l'edificiu, pudete ancu aghjustà l'Angle di vista.Durante u prucessu, l'utilizatori ponu ancu fà alcune operazioni di patrulla in a scena virtuale.

Per mezu di a visualizazione 3D è a funzione di patrulla 3D, pudemu gestisce è interrogà u parcu è diversi edifici è equipaghji in u parcu, furnisce i mezi di gestione visuale per i gestori, è migliurà a putenza di cuntrollu generale è l'efficienza di gestione di l'edificiu.

Visualizazione spaziale

Diversi tipi d'indicatori di capacità in u sistema di visualizazione 3D di l'edificiu sò presentati in dui modi: visualizazione 3D è presentazione di dati di l'arburu.L'indice di capacità di custruzzione di unità pò esse stabilitu, a capacità spaziale, a capacità di putenza, a capacità portante di statistiche automatiche, l'analisi di u statutu di capacità attuale è a capacità restante è l'usu.

Puderà ancu specificà a stanza secondu a carica stabilita è u cunsumu di energia è altri indicatori di dumanda per a ricerca automatica di u spaziu.Fate l'equilibriu di e risorse di l'usu di u spaziu, è pò generà un rapportu di analisi di dati, migliurà l'efficienza di l'usu è u livellu di gestione di u bastimentu.

Visualizazione di pipeline

Oghje, a rilazioni di pipelines in l'edifiziu hè di più è più cumplessa, cum'è pipelines di l'electricità, pipelines di rete, pipelines di drenaje, pipelines di climatizazione, wiring di rete è altri caòticu, in u modu tradiziunale di gestione di l'efficienza di gestione hè bassu, poveru praticità. .U nostru modulu di visualizazione di pipeline 3D adopta una tecnulugia innovativa interattiva 3D per realizà a gestione visuale di diverse pipeline di l'edificiu.

Pò esse integratu cù u sistema di gestione di cunfigurazione ASSET (CMDB) per generà automaticamente è sguassate u portu è u ligame di dati di i dispositi in u CMDB.In un ambiente 3D, pudete cliccà u portu di u dispositivu per vede l'usu è a cunfigurazione di u portu di u dispositivu, rializendu a sincronizazione automatica cù u sistema di gestione di a cunfigurazione di l'assi.

À u listessu tempu, i dati di cablaggio pò ancu esse impurtati attraversu tavule, o supportu integrazione è docking di dati di u sistema esternu.È furnisce un modu visuale per a navigazione gerarchica di l'infurmazioni è capacità avanzate di ricerca d'infurmazioni.Chì i dati rigidi diventenu simplici è flessibili, migliurà l'usu è l'efficienza di a gestione di ricerca di pipeline.

Visualizazione di cuntrollu remota

In l'ambiente visuale di l'equipaggiu di squadron, l'osservazione è l'analisi intuitive, attraversu l'integrazione di u sistema di cuntrollu remotu, realizà u cuntrollu remotu di a visualizazione di l'equipaggiu, rende l'operazione è u mantenimentu più simplice è rapidu.

Visualizzazione di l'infurmazioni geografiche

Utilizendu Google Earth Earth (GIS), classificazione panoramica tridimensionale per ogni edifiziu per navigà, cù una tecnulugia di navigazione intuitiva interattiva in scena 3d, per ottene u livellu gerarchicu progressivo globale di navigazione à livellu statale, navigazione, vista à livellu di pruvincia è navigazione in cità. , passu per passu per vede l'icona di u modu o a scheda di dati à tutti i livelli in u scopu di u node.

Inoltre, u schema schematicu currispundente di l'edifizii selezziunati da u mouse pò esse affissatu attraversu a sospensjoni, è poi a scena 3D di ogni edifiziu pò esse inserita clicchendu.Questu hè assai cunvene è flessibile per a vista di parechji edifici, chì hè favurèvule à a gestione di ogni ghjornu.

L'implementazione di
L'architettura di implementazione di u sistema visuale hè assai simplice.In a fine di a gestione di l'edifiziu, solu U Servitore di PC deve esse implementatu cum'è u Servitore di u sistema, attraversu a reta di l'area lucale è l'edifiziu esistenti altri sistemi di gestione è scambiu di dati.

U sistema visuale sustene l'architettura B / S.L'utilizatori di desktop remoti o i terminali di visualizazione di grande schermu solu bisognu di login à u servitore di u sistema visuale utilizendu Internet Explorer per accede è navigà in u sistema visuale senza installà un cliente indipendente.U sistema visuale supporta l'implementazione di più servitori per risponde à i requisiti di affidabilità.


Tempu di post: 11-ghjugnu-2022