Soluzione per l'apparecchi intelligenti di l'Internet di e cose

U vostru cumpagnu EMS per i prughjetti JDM, OEM è ODM.

Nta l 'ùrtimi anni, cù l'ascesa di l'Internet di e cose, wireless WIFI ghjucà un rolu assai impurtante.WIFI hè appiicata à una varietà di occasioni, ogni articulu pò esse cunnessu à Internet, scambii d'infurmazioni è cumunicazioni, attraversu una varietà di dispositivi di sensazione di l'infurmazioni, ùn ci hè bisognu di monitorà l'acquistu in tempu reale, cunnessu, ogettu interattivu o prucessu, raccoglie u sonu. , luce, calore, electricità, meccanica, chimica, biologia, cum'è a necessità di pusizioni infurmazione, Realize u so identificazione intelligente, pusizziunamentu, seguimentu, surviglianza è gestione.

I. Panoramica di u prugramma
Stu schema hè appiicatu à realizà a funzione di rete di l'apparecchi tradiziunali di casa.L'utilizatori ponu cuntrullà è gestisce i dispositi remotamente attraversu i telefoni mobili.
Stu casu hè custituitu da un modulu WIFI iot integratu, un software APP mobile è una piattaforma cloud iot.

Dui, u principiu di u schema

1) Implementazione di iot
Per mezu di un chip wifi incrustatu, i dati raccolti da u sensoru di u dispusitivu sò trasmessi à traversu u modulu wifi, è l'istruzzioni mandati da u telefuninu sò trasmessi à traversu u modulu wifi per realizà u cuntrollu di u dispusitivu.
2) Cunnessione rapida
Una volta chì u dispusitivu hè attivatu, cerca automaticamente signali wifi è usa u telefunu per stabilisce un nome d'utilizatore è una password per u dispusitivu per cunnette à u router.Dopu chì u dispusitivu hè cunnessu à u router, manda una dumanda di registrazione à a piattaforma cloud.U telefuninu ligami u dispusitivu inserendu u numeru di serie di u dispusitivu.

444

3) Control remoto
U cuntrollu remoto hè realizatu attraversu a piattaforma cloud.U cliente mobile manda struzzioni à a piattaforma nuvola attraversu a reta.Dopu avè ricivutu l'istruzzioni, a piattaforma nuvola trasmette l'istruzzioni à u dispusitivu di destinazione, è u modulu Wifi trasmette l'istruzzioni à l'unità di cuntrollu di u dispusitivu per compie u funziunamentu di u dispusitivu.
4) Trasmissioni di dati
U dispusitivu spinge regularmente i dati à l'indirizzu specificatu di a piattaforma di nuvola, è u cliente mobile manda automaticamente richieste à u servitore quandu a rete, per chì u cliente mobile pò vede l'ultime status è e dati ambientali di u purificatore d'aria.

Trè, a funzione di u prugramma
Per mezu di l'implementazione di stu schema, i seguenti cunvenzioni ponu esse realizati per l'utilizatori di u produttu:
1. Control remoto

A. Un purificatore, chì pò esse amministratu è cuntrullatu da parechje persone

B. Un cliente pò gestisce parechje dispusitivi

2. surviglianza Real-tempu

A, vista in tempu reale di u statu di u funziunamentu di l'equipaggiu: modalità, velocità di u ventu, timing è altri stati;

B. Visione in tempu reale di a qualità di l'aria: temperatura, umidità, valore PM2.5

C. Verificate u statutu di filtru di u purificatore in tempu reale

3. Paragone ambientale

A, mostra a qualità di l'aria ambientale esterna, per mezu di paraguni, decide se apre a finestra

4. Serviziu persunalizatu

A, promemoria di pulizia di filtri, ricordu di rimpiazzamentu di filtri, ricordu di norme ambientali;

B. One-cliccate compra per rimpiazzà filtru;

C. Attività push of manufacturers;

D, IM chat serviziu dopu-vendita: serviziu dopu-vendita umanizatu;

Per mezu di l'implementazione di stu schema, i seguenti cunvenzioni ponu esse realizati per i pruduttori:

1. Accumulazione di l'utilizatori: una volta registrati, l'utilizatori ponu uttene i so numeri di telefunu è e-mail, per chì i fabricatori ponu furnisce servizii continui per l'utilizatori.

2. Fornite a basa di decisione per u posizionamentu di u mercatu di u produttu è l'analisi di u mercatu analizendu e dati di l'utilizatori;

3. Migliurà continuamente i prudutti analizendu l'abitudini di l'utilizatori;

4. Push qualchi infurmazione prumuzione prodottu à utilizatori à traversu a piattaforma nuvola;

5. Ottene rapidamente feedback di l'utilizatori attraversu u serviziu IM post-vendita per migliurà l'efficienza è a qualità di u serviziu post-vendita;


Tempu di post: 11-ghjugnu-2022